tjö

Hej påre!
Har bara en sak och säga! Jag är bakis, skakis och spyfärdig!
Dräggat runt en hel vecka nu, eller a hela sommaren har vart ett ända festande!? Men denna helg slår allt! Stureplan (gaalet men tyvärr fick jag inte tag på alla:(:/) mystiska källare i gamla stan (?), Kryssning (Sara bröt näsan)  tagit hål i läppen bara för att jag ville prova (med 2,0 promille i kroppen). snodde Annas mobil och ringde upp nästan varenda jävel på hennes lista och sa att jag var kär i dom.(de trodde att det var Anna..). Slutdräggat!!!
Flickor vi får vänta till nästa helg igen!

pöööööö

Kommentarer
Postat av: A

muuhaha! yeah.. det var ganska roligt faktiskt när du ringde. Fan vilken rådamp jag fick när du satt o snacka med mitt ex.. "hej jag e kär i dig".. ILLA! En dag linnea, en dag! du ska få din jävla hoe!<3

2008-08-10 @ 22:14:57
URL: http://aldrigigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0