Min lilla dag

amen tja fan! Idag vakna jag upp med jocke o sebbe och tänkte, vaaafan gjorde jag igår??
DRIIVEEEEEEEEER! mohahha. neehe då ni e så blåsta... såå blåsta.
Sååå whatsup this night? jo, jag chillar galet med Lillis och nadia. Inte mycket som händer i detta väder.. illa.
Och Anna jobbar så henne kan man fetglömma i två veckor framöver. TVÅ veckor! ännu mer illa.
Anna e så söt, ett givande samtal idag när hon jobba:

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing, jag svara:
jag: whazap krigarn!
A- BRA tack gode gud att du svaradeeee! Det e ba retarded nerds här, jag är rädd!
Jag- åååh älskling jag blir så stolt :´D. Hur känns det att äntligen ha hittat hem?
A-..........................
Jag- Anna?
A- Hur känns det att bli totalt dissad? *klick*

ÅÅÅH jag bara ääälskar att reta upp henneeeeeeeee! Hon blir sååå underbart gulligt sur!

Okej nåå var var vi någonstans da? JUSTE, vi chillar galet, imorgon ska vi spåra hos Nico! Glöm ej det!

POE

Kommentarer
Postat av: your only friend

haha, men fatta linnea att jag hade jobbat hela dagen o var på säämst humör, SÄMST! Ringer dig för att få lite tröst och stöd så kläcker du ur dig nåt sådant. förstår du att du skulle knäckt mig whatever du än skulle sagt "hej anna ska vi köpa glass" skulle jag faan börja gråta..

aa.... POE<3

2008-08-07 @ 01:26:07
URL: http://aldrigigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0