dudilu

oh hey there;) Hänger du här ofta? mjauuu!
okej okej måste bli en mer seriös person nu förfan jag börjar ju skolan snarT!
vänta här nu! GÖR JAG?!??! HEEELVETE HORA! Nu jävlar ska det pluggas! Fan jag ska bli den nya plugghästen med glasögon och töntjeans och ALLA ska fråga lilla MIG om saker för att JAG är den ända som vet och kan aaallt!
okej dream on linnea... Blir väl gamla vanliga jag, kommer en timme för sent varenda dag, kaxar mot i princip alla lärare, babblar oavbrutet på varenda lektion och öppnar aldrig matteboken, eller någon annan bok för den delen heller.
ÄÄÄÄÄNDRING i livet nästa!

pöhh

Kommentarer
Postat av: Anna

tjockiskompis whaaat?!

2008-08-16 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0