Back to black?



Du är den starkaste människa jag känner eller hört talas om Anna! När du är ledsen är jag också det, när du är arg, glad eller när du skrattar gör jag samma sak. Du är min andra hälft.
Ser hur din utsida ser allt slitnare ut, hur magrare du börjar bli, och hur lite du bryr dig. Men du är fortfarande samma person du alltid vart invändigt. Nästan! Blir alltid så rädd varenda gång jag träffar dig, du ser inte lika glad ut längre, håret uppsatt i en knut, osminkad (vilket aldrig skulle hända förut) och ler lite snett och kramar om mig, men kramarna är aldrig som dom var förut.
Glöm aldrig vem du är Anna! Jag är med dig no matter what, förstår mig inte på vissa personer som lämnat dig, du behöver dom inte, det är dom som behöver dig och snart kommer de komma på det. Då är det för sent och de har förlorat dig. Jag tar aldrig den risken. Helvete heller!

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår inte varför alla håller på såhär? Tack för att ni bryr er MEN jag går inte i sjävmordstankar heller!? Livet går upp och ner! Just nu är jag så långt ner man kan komma.

MEN jag är OK!

Älskar dig<3<3<3

2008-08-17 @ 20:47:12
URL: http://aldrigigen.blogg.se/
Postat av: Lillis

det du inte förstår är att dina vänner bryr sig om dig kanske? Visst du går inte runt i vardagen och gråter och ser sur ut. Du är oftast glad det vet ju alla som känner dig. Men någonstans därinne mår du inte bra. Jag kan se det. Jag är en av dina riktiga vänner. Kanske därför jag ser det?

Fett synd att jag skriver detta på en bloggkommentar haha.

Älskar dig

2008-08-18 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0